Steekwoord archief: webshop

  • Webwinkels ‘hardleers’ in terugbetalen retourzending

    Geweigerde retouren, geld dat te laat of helemaal niet terug wordt betaald. Webwinkeliers lappen de regels voor retourzendingen nog steeds massaal aan hun laars, stelt de Consumentenbond na onderzoek onder 200 webshops. Maar liefst 44 procent van de online shops betaalde het verschuldigde bedrag niet… Lees verder →

  • Coolblue wil klant exact bezorgmoment laten bepalen

    Het bezorgmoment van een bestelling tot op de minuut zelf bepalen? Coolblue wil klanten die mogelijkheid gaan aanbieden. Dat vertelde ‘eindbaas’ Pieter Zwart gisteren bij het programma WNL op zondag. Deze plannen worden volgende maand bekendgemaakt door het bedrijf.  Door de hoeveelheid bezorgers is het… Lees verder →

  • E-fulfilment-model biedt praktische inzichten

    E-fulfilment is een relatief jong vakgebied. Hierdoor ontbreekt het nog weleens nog aan geaccepteerde ‘best-practices’ op basis waarvan bedrijven hun logistieke orderafhandeling beter kunnen organiseren. Zowel webshops als e-fulfilmentbedrijven moeten vaak opnieuw het wiel uitvinden en hebben beperkt inzicht in hoe het logistieke proces verder… Lees verder →

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven