Steekwoord archief: webshop

  • Fonkelnieuw distributiecentrum voor fonQ in Utrecht

    Webwinkel fonQ heeft de eerste paal geslagen voor een nieuw distributiecentrum en kantoor op bedrijventerrein Lage Weide in Utrecht. Het nieuw te bouwen pand van 22.000 vierkante meter biedt twee keer meer ruimte dan het huidige warehouse.  Met de komst van een nieuw distributiecentrum is het… Lees verder →

  • JD.com gaat samenwerking aan met Google

    Google kondigt een strategisch partnership aan met Chinese webwinkel JD.com en investeert daarom 475 miljoen Euro in de grootste concurrent van Alibaba. Met deze deal is het voor JD.com mogelijk om een gedeelte van het assortiment via Google Shopping aan te bieden. Google wil op… Lees verder →

  • Uitbreiding & Amazing Experience Centre voor Amacom

    Fulfilment organisatie Amacom (Amazing Company) gaat in Rosmalen een nieuw logistiek centrum realiseren, inclusief kantoorruimte. Medio september is het distributiecentrum operationeel en rollen de eerste pakketjes van de band. Het huidige pand van Amacom wordt omgetoverd tot Amazing Experience Centre.   Begin mei zette algemeen directeur… Lees verder →

  • Logisitieke webshop van het jaar: KPN of Flinders

    De jury van de ‘Logistieke Webshop van het Jaar’ heeft de twee finalisten bekendgemaakt die kans maken op de titel van 2018. Op 30 mei wordt de webshop van woonwinkel Flinders of telecomprovider KPN bekroond met de vakprijs.   Flinders verkoopt via haar online woonwinkels… Lees verder →

  • Honderden nep-webwinkels offline gehaald

    De Consumentenbond heeft 850 malafide webwinkels offline laten halen, meldt RTL Z. De webwinkeliers zeggen dure merkkleding te verkopen met hoge kortingen, maar in werkelijkheid zijn het namaakartikelen of bestellingen die nooit afgeleverd worden. De Consumentenbond onderzocht duizenden webwinkels die claimden luxe producten te verkopen… Lees verder →

  • Webwinkels ‘hardleers’ in terugbetalen retourzending

    Geweigerde retouren, geld dat te laat of helemaal niet terug wordt betaald. Webwinkeliers lappen de regels voor retourzendingen nog steeds massaal aan hun laars, stelt de Consumentenbond na onderzoek onder 200 webshops. Maar liefst 44 procent van de online shops betaalde het verschuldigde bedrag niet… Lees verder →

  • Coolblue wil klant exact bezorgmoment laten bepalen

    Het bezorgmoment van een bestelling tot op de minuut zelf bepalen? Coolblue wil klanten die mogelijkheid gaan aanbieden. Dat vertelde ‘eindbaas’ Pieter Zwart gisteren bij het programma WNL op zondag. Deze plannen worden volgende maand bekendgemaakt door het bedrijf.  Door de hoeveelheid bezorgers is het… Lees verder →

Pagina 1 van 212
x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven