Hoe Maersk van een zeereus transformeert in een reusachtige logistieke amfibie • Warehouse Totaal Ga naar hoofdinhoud

Hoe Maersk van een zeereus transformeert in een reusachtige logistieke amfibie


zeecontainer conglomeraat miljardenovernames als De veranderd laatste is tijd fors wordt grote de met Die expert. decennia reusachtige de Deense een logistieke logistieke was uitgebreid. lang rol Maersk bekend amfibie.  in

voor ooit. digitalisering wel mee onderhevig haperende supply dan aan meer chains, onder om oprukkende te en De e-commerce, is misschien veranderen. Maersk Reden verandering logistiek, druk van

wordt Warehousing belangrijker

doekjes A.P. ook steeds van om. Moller op zee. meer op Skou, werelds tranfporteert ’s De niet ook Maersk windt logistieke het ceo wereldspeler is van langer een van geen Maersk dominante zich in begeeft grootste Een er zich factor amfibie wereldformaat. rederijen enkel Deense land. een Soren

maersk

deel zo jaar eind “Ik een groter (dat wel jaar zijn, nu welk dozen de weet, vijf van Hong we hij wat bedient.” komende groeit) aandeel hele toeleveringsketen maar ruim een ik 10% de dat is zal logistieke weet niet deel vorig liet onze bedrijf Kong het naar willen naar optekenen. een veranderen heeft, Rotterdam groter verzendt dan in jaarlijks klanten dat bedrijf zal dat Het hebben van veel

Overnames Maersk

erbij er tot over Maersk doet Amerikaanse aan nam logistiek Team te het de 2020 Het dienstverlener wordt de Door voor steeds een slordige $545 Zo in én in maken. overnames eindklant. warehouses Staten Amerikaanse zeereus Verenigde toegang de april op strategische Performance land. dominanter resultaat; waar om miljoen. die directere belofte de 58 alles Maersk

Overname Supply Chain Management Visible

 medio van SCM) 95 2021 nam procent (Visible de eindklant van en 75 Maersk Visible Dankzij letterlijk klanten voordeur Management over kunnen 48 uur direct uur gehele Verenigde Staten.  van e-fulfilment de te pakketbezorger Supply overname binnen Chain toegang procent de consumenten bereiken de Amerikaanse tot Maersk binnen en Amerikaanse 24 Om de van krijgen

exploiteert op City, pakketverzending het bestellingen bij 200.000 Het gebied helpt pakketten overige van van met per gevestigd procent.  99,8 logistieke dag een SCM als packaging diensten. per de SCM in Lake marktleider partijen onder Visible in verwerkt meer 200 zichzelf fulfilment, bedrijf, Salt Staten. ordernauwkeurigheid Verenigde en en presenteert distributiecentra jaar Visible 9 en miljoen

andere staat wordt De “We toevoeging van toegewijd end-to-end deel betere Maersk. stelt ons te in meer aan van klanten van om het e-commerce-logistiek nieuwe consumenten.” en chain-aanbod. die een die Clerc aangedreven de middelgrote toenemende zijn supply aldus “Deze sterke online op zal van nemen onze logistieke het essentiële aan bijdragen de e-commerce-mogelijkheden klanten onze SCM winkelen overname van groei zijn Visible bestaande te supply een aan chain-architectuur end-to-end-ervaring capaciteiten kleine door nog versterken”, bieden. bouwen door zal Vincent

maerskfoto: Druwe Joachim Pixabay via

B2B-transport Pilot last vullen dit over richt te februari nog thuisbezorging e-commerce de miljard. Noord-Amerika. te nam toegevoegde en op Om service Maersk grote met $ gaten en en overgebleven Freight 1,8 jaar omvangrijke Freight Pilot voor zich verbeteren, mile verder waarde, in in

Maersk en Europa

120 De de meer overname Het aan het Gelijktijdig jaarlijks zijn wil kernaanbod Europese met de klanten aanbieden. voor fulltime eind tarieven last-mile over. enkel in 2021 dan SCM de opgerichte zijn 180 nieuwe Nederlandse B2C via end kunnen zijn een toekomst Ook voor ook Europa het andere uit huis, en Noord-Amerika. specifiek carriers. Europe  Europe in Met Almere netwerk miljoen pakketten last-mile Nederland, ‘landjepik’ dienst. strategie bezorgdiensten 35 hard meer van medewerkers retailers in Maersk 2000 B2C nam bestaat Maersk Visible afgerond. niet verzendt werkt in Maersk van Er circa overname overname is het strategie.  uit zowel over en bedrijf grens. de spelers, logistieke op end-to- zijn dan fosuct dichterbij van de

Azië

een én namen Azië in levert 3,6 De november miljardenovername. nadat deal $ partijen maanden een Logistics van netwerk LF nog Maersk moet doet een magazijnen e-fulfilment vergroten. In Maersk overnam weer logistieke de luchtvrachtvervoerder een miljard. positie ongeveer op zijn Maersk neemt het twee over. in over voor keten paar de Denen

van formaat Logistieke speler

van en VS Azië van de begin mile. deel deal bedrijven groter Maersk keten. Van eind de Door last of die de van serieuze naar in havens haven een overeenkomst logistieke de met wordt tussen speler goederen tot wil veroveren een en zelfs de magazijnen logistieke Maersk de naar en havens vervoert. markt

van ons & contractlogistiek, Ocean Vincent bij en zullen Clerc, de distributieaanbod boost op snelgroeiende Maersk. een we en Met behoeften aan van aldus deze Logistics onze geven warehousing- inspelen CEO klanten stap

bedienen Hele keten

de “LF Kong een die Rotterdam We bedienen worden in een naar te bedrijf goederen onze de willen gekocht”, goederen leveren beiden naar zei op veranderen van dat te hele deur kan aan een online van Logistics klanten toeleveringsketen aan ook consument klanten bezorgen in “We kan bedrijf door dozen winkels Skou een en de Soren Maersk-topman dat dat in manier.” interview. onze kopen verzendt fysieke kan grote het Hong en een van Azië bedient. bedrijf

De de een op Frankrijk en Ceva e-commerce, nadat twee bedrijfstak Privé toevoeging weken van in boost dienstenaanbod consumenten, verwachting CGM volgde die ingelijfd. Colis niet de CGA staat Micro het mile Maersk Logistics, CMA Kort gigant. concurrent speler gebied zal logistieke te Privé daarop dienstverlener aan De geven, Ingram is CGM, werd en in de werd bekend expertise dat CMA miljardendeal Group Maersk pakketbezorging ingelijfd logistieke zijn uit Aziatische de werd stil. positie het van om last CGM snelgroeiende een ook versterken. van van door 2019 Colis inlijfde,

Premium artikel

Je wilt een   Premium   artikel lezen.

  • Log in als abonnee
  • Abonneer om direct onbeperkt   Premium   artikelen te lezen

Onbeperkt   Premium   artikelen lezen voor €3,62 per maand

Direct abonneren

– Onbeperkt   Premium   artikelen lezen op warehousetotaal.nl

– Alle edities van Warehouse Totaal digitaal lezen voor € 12,12 per maand

Direct abonneren

zeecontainer conglomeraat miljardenovernames als De veranderd laatste is tijd fors wordt grote de met Die expert. decennia reusachtige de Deense een logistieke logistieke was uitgebreid. lang rol Maersk bekend amfibie.  in

voor ooit. digitalisering wel mee onderhevig haperende supply dan aan meer chains, onder om oprukkende te en De e-commerce, is misschien veranderen. Maersk Reden verandering logistiek, druk van

wordt Warehousing belangrijker

doekjes A.P. ook steeds van om. Moller op zee. meer op Skou, werelds tranfporteert ’s De niet ook Maersk windt logistieke het ceo wereldspeler is van langer een van geen Maersk dominante zich in begeeft grootste Een er zich factor amfibie wereldformaat. rederijen enkel Deense land. een Soren

maersk

deel zo jaar eind “Ik een groter (dat wel jaar zijn, nu welk dozen de weet, vijf van Hong we hij wat bedient.” komende groeit) aandeel hele toeleveringsketen maar ruim een ik 10% de dat is zal logistieke weet niet deel vorig liet onze bedrijf Kong het naar willen naar optekenen. een veranderen heeft, Rotterdam groter verzendt dan in jaarlijks klanten dat bedrijf zal dat Het hebben van veel

Overnames Maersk

erbij er tot over Maersk doet Amerikaanse aan nam logistiek Team te het de 2020 Het dienstverlener wordt de Door voor steeds een slordige $545 Zo in én in maken. overnames eindklant. warehouses Staten Amerikaanse zeereus Verenigde toegang de april op strategische Performance land. dominanter resultaat; waar om miljoen. die directere belofte de 58 alles Maersk

Overname Supply Chain Management Visible

 medio van SCM) 95 2021 nam procent (Visible de eindklant van en 75 Maersk Visible Dankzij letterlijk klanten voordeur Management over kunnen 48 uur direct uur gehele Verenigde Staten.  van e-fulfilment de te pakketbezorger Supply overname binnen Chain toegang procent de consumenten bereiken de Amerikaanse tot Maersk binnen en Amerikaanse 24 Om de van krijgen

exploiteert op City, pakketverzending het bestellingen bij 200.000 Het gebied helpt pakketten overige van van met per gevestigd procent.  99,8 logistieke dag een SCM als packaging diensten. per de SCM in Lake marktleider partijen onder Visible in verwerkt meer 200 zichzelf fulfilment, bedrijf, Salt Staten. ordernauwkeurigheid Verenigde en en presenteert distributiecentra jaar Visible 9 en miljoen

andere staat wordt De “We toevoeging van toegewijd end-to-end deel betere Maersk. stelt ons te in meer aan van klanten van om het e-commerce-logistiek nieuwe consumenten.” en chain-aanbod. die een die Clerc aangedreven de middelgrote toenemende zijn supply aldus “Deze sterke online op zal van nemen onze logistieke het essentiële aan bijdragen de e-commerce-mogelijkheden klanten onze SCM winkelen overname van groei zijn Visible bestaande te supply een aan chain-architectuur end-to-end-ervaring capaciteiten kleine door nog versterken”, bieden. bouwen door zal Vincent

maerskfoto: Druwe Joachim Pixabay via

B2B-transport Pilot last vullen dit over richt te februari nog thuisbezorging e-commerce de miljard. Noord-Amerika. te nam toegevoegde en op Om service Maersk grote met $ gaten en en overgebleven Freight 1,8 jaar omvangrijke Freight Pilot voor zich verbeteren, mile verder waarde, in in

Maersk en Europa

120 De de meer overname Het aan het Gelijktijdig jaarlijks zijn wil kernaanbod Europese met de klanten aanbieden. voor fulltime eind tarieven last-mile over. enkel in 2021 dan SCM de opgerichte zijn 180 nieuwe Nederlandse B2C via end kunnen zijn een toekomst Ook voor ook Europa het andere uit huis, en Noord-Amerika. specifiek carriers. Europe  Europe in Met Almere netwerk miljoen pakketten last-mile Nederland, ‘landjepik’ dienst. strategie bezorgdiensten 35 hard meer van medewerkers retailers in Maersk 2000 B2C nam bestaat Maersk Visible afgerond. niet verzendt werkt in Maersk van Er circa overname overname is het strategie.  uit zowel over en bedrijf grens. de spelers, logistieke op end-to- zijn dan fosuct dichterbij van de

Azië

een én namen Azië in levert 3,6 De november miljardenovername. nadat deal $ partijen maanden een Logistics van netwerk LF nog Maersk moet doet een magazijnen e-fulfilment vergroten. In Maersk overnam weer logistieke de luchtvrachtvervoerder een miljard. positie ongeveer op zijn Maersk neemt het twee over. in over voor keten paar de Denen

van formaat Logistieke speler

van en VS Azië van de begin mile. deel deal bedrijven groter Maersk keten. Van eind de Door last of die de van serieuze naar in havens haven een overeenkomst logistieke de met wordt tussen speler goederen tot wil veroveren een en zelfs de magazijnen logistieke Maersk de naar en havens vervoert. markt

van ons & contractlogistiek, Ocean Vincent bij en zullen Clerc, de distributieaanbod boost op snelgroeiende Maersk. een we en Met behoeften aan van aldus deze Logistics onze geven warehousing- inspelen CEO klanten stap

bedienen Hele keten

de “LF Kong een die Rotterdam We bedienen worden in een naar te bedrijf goederen onze de willen gekocht”, goederen leveren beiden naar zei op veranderen van dat te hele deur kan aan een online van Logistics klanten toeleveringsketen aan ook consument klanten bezorgen in “We kan bedrijf door dozen winkels Skou een en de Soren Maersk-topman dat dat in manier.” interview. onze kopen verzendt fysieke kan grote het Hong en een van Azië bedient. bedrijf

De de een op Frankrijk en Ceva e-commerce, nadat twee bedrijfstak Privé toevoeging weken van in boost dienstenaanbod consumenten, verwachting CGM volgde die ingelijfd. Colis niet de CGA staat Micro het mile Maersk Logistics, CMA Kort gigant. concurrent speler gebied zal logistieke te Privé daarop dienstverlener aan De geven, Ingram is CGM, werd en in de werd bekend expertise dat CMA miljardendeal Group Maersk pakketbezorging ingelijfd logistieke zijn uit Aziatische de werd stil. positie het van om last CGM snelgroeiende een ook versterken. van van door 2019 Colis inlijfde,

Premium artikel

Je wilt een   Premium   artikel lezen.

  • Log in als abonnee
  • Abonneer om direct onbeperkt   Premium   artikelen te lezen

Onbeperkt   Premium   artikelen lezen voor €3,62 per maand

Direct abonneren

– Onbeperkt   Premium   artikelen lezen op warehousetotaal.nl

– Alle edities van Warehouse Totaal digitaal lezen voor € 12,12 per maand

Direct abonneren

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven