In het vernieuwde bedrijfspand is een hypermodern kantoor gerealiseerd met een fraaie ontvangstruimte, diverse moderne werkplekken met glazen scheidingswanden, een ruime kantine en meerdere kleedruimtes. Op de bovenverdieping is het bedrijfsverhaal een eycatcher op de muur in de vorm van wall-art. In de hele inrichting van het kantoor komt de nieuwe huisstijl van Leo de Kock terug in de gouden warme kleur uit het nieuwe logo die de roots van de aardappel weergeeft.

Leveren aan dc’s AH
Nadat de stap was gezet om direct vanuit het magazijn te leveren aan alle distributiecentra van klant Albert Heijn was er structureel ruimte tekort in het oude pand. De verbouwing zorgt er onder andere voor dat er meer ruimte is om producten op te slaan. Ook was het oude kantoor aan vervanging toe.
Fase twee van de verbouwing is nog in volle gang en betekent een doorbraak van het nieuwe kantoor naar een hygiëne-sluis. Die komt uit in het magazijn en wordt straks de doorgang naar de productieruimte. Verwachting is dat de verbouwing begin 2021 geheel wordt afgerond.
Door al deze vernieuwingen kan Leo de Kock zich sterker presenteren als de professionele AG-retailpartner, die in de keten van akker tot groothandel en supermarkt de verbindende factor is.
Op een zo duurzaam mogelijke manier aan retailers leveren met een faire prijs voor onze telers is de missie van Leo de Kock. Kort en krachtig: het beste voor teler en retailer! Hierbij weten zij zich gesteund door moederbedrijf Agrico uit Emmeloord, een innovatieve coöperatie die zich richt op het ontwikkelen en telen van hoogwaardige poot- en tafelaardappelen.