Een platform met Autostore als kloppend hart wat kleinere ondernemingen in staat stelt hun supply chain moeiteloos te beheren. Dat belooft Bleckmann met zijn nieuwe gelanceerde platform Bscale aldus de logistieke dienstverlener.
Kracht van digitalisering en automatisering
Het systeem combineert eenvoudige onboarding met digitale integraties, wat bedrijven in staat stelt om snel te koppelen aan e-commerceplatforms en marktplaatsen. De inzet van Autostore-technologie zorgt voor optimale efficiëntie en nauwkeurigheid in voorraadbeheer, terwijl het systeem flexibel genoeg is om mee te groeien met de behoeften van elk merk.
Jurrie-Jan Tap, chief business development officer bij Bleckmann gaf eind vorig jaar in een groot interview al een voorzetje op de nu gelanceerde oplossing: “We hebben veel e-commerce gerelateerde klanten. En dat profiel leent zich goed voor het gebruik van oplossingen zoals de Autostore. Dus daar blijven we in investeren. Wat je vervolgens kunt doen is het hele proces daaromheen standaardiseren. Klanten moeten enkel de juiste parameters hanteren en doorgeven zodat wij hen eenvoudig, snel en dus beter kunnen ‘onboarden’.“
Toegankelijk, schaalbaar en toekomstbestendig
De kern van Bscale is eenvoud en transparantie. Door standaard contracten en voorspelbare kostenstructuren worden complexe prijssystemen vermeden. Dit maakt het platform toegankelijk voor merken die willen groeien zonder logistieke zorgen. De modulaire opzet biedt daarnaast de mogelijkheid om activiteiten aan te passen naarmate markteisen veranderen, bijvoorbeeld met retourbeheer of uitgebreide end-to-end diensten.