LPR is bezig om zijn marketingstrategie te verbreden door de sector groenten en fruit een alternatieve vorm van palletpooling aan te bieden. De onderneming wist haar marktaandeel van rode pallets in de FMCG-sector te vergroten door een concurrerende kwaliteit, een goede service en aanpassingsvermogen. Álvaro Molina,
sales director voor LPR in Spanje: “Vroeger was er slechts één palletpooling aanbieder in deze sector actief, maar nu biedt LPR veel van de voornaamste groenten- en fruitproducenten aanzienlijke besparingen en een verbeterde service.”
Luis Hernández Bocanegra, director general van Fresón de Palos: “Dit jaar hebben we besloten om met LPR samen te werken, omdat het bedrijf hoogwaardige service, transparante managementpraktijken en bijzonder concurrerende prijzen biedt, en bovendien voortdurend uitbreidt in onze marktsector, zodat wij onze resources kunnen optimaliseren.”
Fresón de Palos tekent contract met LPR
De Spaanse aardbeienproducent heeft een contract getekend met palletpooling-specialist LPR voor het leveren van hoogwaardige pallets gedurende het hele aardbeienseizoen. Fresón de Palos gebruikt de pallets om haar producten te verzenden naar zowel Spaanse als internationale markten.