Van zwembaden tot barbecues en van trampolines tot tenten: Toppy.nl biedt ‘het leukste’ voor tuin en outdoor, aldus Van der Rijt. Het afgelopen jaar is Toppy uitgeroepen tot de beste webwinkel in de categorie tuin én werd men nummer één op de lijst van snelstgroeiende e-commercebedrijven. Als hoofd logistiek moet Van der Rijt de operatie in het dc van 5.500 vierkante meter (exclusief 2.000 vierkante meter aan externe warehouseruimte) in goede banen leiden. Inmiddels verwerkt hij met Toppy 250.000 zendingen per jaar.

Hoe is de groei te verklaren?
“Iedereen moest afgelopen jaar de zomervakantie noodgedwongen vieren in de achtertuin en ging op zoek naar de leukste dingen voor buiten. Aangezien wij precies daar het assortiment voor hebben, is het geen wonder dat we zijn gegroeid, zij het met een zwarte rand vanwege corona. Ook hebben we ons assortiment flink uitgebreid en valt onze re-branding van twee jaar geleden ontzettend goed bij onze klanten.”
Jij en Toppy zijn heel actief op social media. Waarom?
“Ik ben ontzettend trots op wat we aan het doen zijn, dus dat deel ik graag. Ook Toppy zelf is heel actief op social media omdat we willen laten zien wat we in huis hebben. Niet alleen de leukste producten voor tuin en outdoor, maar ook de mensen achter Toppy. Doordat we dit op een echte Toppy-manier doen, bouwen we aan onze naamsbekendheid.”