PostNL verbetert de eigen Track & Track services met behulp van een mail en sms cloudoplossing van Tripolis Solutions en Inergy.
De brengen diensten voor e-mail en sms samen in Inergy’s Cloud BI-omgeving. De oplossing zorgt onder meer dat consumenten precies weten hoe het staat met de PostNL verzending van producten die zij bijvoorbeeld bij Bol.com of Coolblue hebben besteld.
Track & Trace service
Tripolis Solutions biedt onder meer diensten voor verzending van e-mail en sms-berichten. Door deze diensten te integreren met het cloud-BI-platform van Inergy, ontstaat een unieke Track & Trace service die grote hoeveelheden informatie razendsnel en accuraat kan verwerken. Dat biedt bijzondere mogelijkheden. Zo ontvangt de consument direct een e-mail of sms, zodra er een nieuwe status-update over een pakketzending van PostNL beschikbaar is. Op die manier kunnen de klanten van PostNL de consument altijd de meest relevante en actuele informatie over een pakket bieden. De statusberichten worden verstuurd in de huisstijl van de verzender van het pakket, zodat dit voor de consument herkenbaar is.


