Steekwoord archief: retourlogistiek

  • De 2 voordelen van Dematic’s vernieuwde pocket sorter

    Dematic heeft de tweede generatie van haar pocket sorter systeem op de markt gebracht. Met dit geautomatiseerde hangbaansysteem kunnen plat verpakte voorwerpen en dozen worden gesorteerd en tijdelijk opgeslagen. De sorter is een (e-commerce) oplossing voor de afhandeling van retourzendingen en voor orderpicking van artikelen in de… Lees verder →

  • Twee miljoen subsidie voor Amsterdamse retourenverwerker

    Retourenverwerker BuyBay heeft een Europese subsidie van bijna twee miljoen in de wacht gesleept. Het bedrijf uit Amsterdam wil het geld gebruiken om de activiteiten op het gebied van retourverwerking & wederverkoop verder uit te breiden in Europa.  Buybay geeft teruggestuurde producten, van partijen als… Lees verder →

  • Scala Store Logistica 2017 inslaggoederen.

    Scala Store in teken van inslag goederen

    Op de beursvloer van Logistica 2017 toont het Scala Store hoe een efficiënte inslag van goederen en een optimale retourlogistiek kunnen worden gerealiseerd. Een groeiende retourstroom stelt steeds meer logistieke bedrijven voor nieuwe uitdagingen. De vraag naar slimme en betaalbare oplossingen neemt toe. Voor de… Lees verder →

  • Nieuw warehouse Yusen Logistics Duisburg

    Yusen Logistics heeft haar activiteiten in de regio Duisburg aanzienlijk uitgebreid door het verwerven van een nieuw warehouse en uitbreiding van de opslagcapaciteit met 8.700 m². De totale opslagcapaciteit van het multi-warehouse komt daarmee op 62.000 m². Het uitgebreide Yusen Logistics opslagcomplex is gelegen in… Lees verder →

  • ‘Nederlanders betalen graag meer voor verzending op maat’

    ‘Nederlanders betalen graag meer voor verzending op maat’

    Nederlanders betalen graag meer voor verzending op maat. Dit blijkt uit nieuw onderzoek dat MetaPack, leverancier van e-commerce en multi-channel delivery-technologie, heeft laten uitvoeren onder 3.000 respondenten in de VS en West-Europa naar de rol die verzending speelt bij de keuze voor een retailer. Meer… Lees verder →

  • Colruyt optimaliseert retourstromen

    De Belgische retailketen Colruyt Group heeft een overeenkomst getekend met Conundra – specialist in complexe planningsvraagstukken – om de retourstromen tussen verschillende winkels en de distributiecentra te optimaliseren. Elke dag nemen de vrachtwagens van Colruyt in de verschillende winkels karren met verpakkingsmateriaal mee die terugkeren… Lees verder →

  • Conrad verbetert retourservice met 12Return

    De retour self service oplossing van 12Return helpt elektronicagroothandel Conrad alle retouren van Nederlandse en Belgische klanten te volgen. Vanaf de registratie tot en met verwerking in het magazijn. Het betreft retouren die vallen onder het retour- en garantierecht. 12Return is een stand-alone cloudoplossing die… Lees verder →

  • iForce start met retourservice in Benelux

    Het Engelse iForce gaat deze maand van start met de ontwikkeling van een retourverwerkingsservice in de Benelux. Het is de eerste Europese overstap voor de specialist in multichannel- en retourlogistiek, dat hiervoor een kantoor opent in Heteren. Voor de ontwikkeling van de retourservice voor zowel… Lees verder →

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven