De aankondiging werd in Houston gedaan tijdens het Worldwide Partner Conference 2008; een jaarlijks evenement voor alle partners van Microsoft wereldwijd. In Nederland hebben tot dusver zeven Microsoft Partners deze status verworven, waarvan Schouw Informatisering er nu dus één is.
Eliteclub
Max Geers, partner account manager bij Microsoft, licht toe: “De eliteclub erkent de Microsoft Dynamics partners die wereldwijd tot de top 5% behoren. Deze partners geven constante toewijding aan hun klanten en bieden hen oplossingen die de behoeften vervult. Daarnaast heeft deze top een actieve drive voor product- en technologische verbeteringen en indrukwekkende verkoopresultaten. Het unieke aan Schouw Informatisering is ook dat zij een gerichte focus hebben op de voedingsmiddelenbranche. “ John Schouw, algemeen directeur Schouw Informatisering, verklaart: “Wij hebben heel bewust voor deze focus gekozen, doordat dit een zeer complexe markt is en dedicated aandacht verdient. Binnen de voedingsmiddelenbranche zien we nog volop kansen, met name internationaal, waardoor we de goede resultaten bij Microsoft zullen kunnen handhaven. “