Op de nieuwe site kunnen gebruikers het nieuwe ontwerp ervaren en alle informatie vinden over de genoemde reorganisatie. Met het nieuwe logo visualiseert Datalogic de fusie van Datalogic en PSC in 2005. De ‘PSC-ster’ wordt onderdeel van het nieuwe bedrijfsontwerp. Volgens het motto ‘duidelijke structuren en hoge baten’ biedt Datalogic toegang tot Datalogic Corporate, Datalogic Scanning, Datalogic Mobile en Datalogic Automation op de homepagina. Zo kunnen gebruikers met één klik naar individuele gegevens gaan. Datalogic Corporate bevat algemene informatie als overkoepeling van de afzonderlijke groepen: Datalogic Scanning, met de onderdelen handheld lezers en stationaire leesapparaten voor de handel, Datalogic Mobile als provider van mobiele computers en Datalogic Automation met de onderdelen stationaire scanners voor de industrie, lasermarkeringssystemen en RFID.
Marketing
Ook in de marketing van Datalogic is het een en ander veranderd. Kirsten Fischer (26) begon in februari van dit jaar bij Datalogic in Erkenbrechtsweiler en was in de overgangsfase verantwoordelijk voor de communicatie voor de drie onderdelen van Datalogic GmbH. Ze was verantwoordelijk voor alle informatie over de reorganisatie en de daaruit voortkomende nieuwe bedrijven met de nieuwe managers. Nu deze reorganisatie achter de rug is, is ze verantwoordelijk voor de marketing van Datalogic Mobile CEC, en rapporteert ze aan de Regional Sales Director voor Centraal-Europa, Michael W. Laufen. In deze functie is Fischer ook verantwoordelijk voor beurzen, public relations, evenementen en nieuwe media. Voor haar komst naar Datalogic was Fischer werkzaam als hoofd public relations bij Elero GmbH in Beuren.