Ga naar hoofdinhoud

Mobilis doet zijn intrede op Nederlandse markt


Na Frankrijk, Spanje, Duitsland en Groot-Brittannië al te hebben veroverd, waagt het Franse bedrijf Mobilis zich nu ook op de Nederlandse markt met zijn beschermingsproducten voor draagbare IT hardware.

Mobilis ontwikkelt beschermingsartikelen speciaal voor laptops, handapparatuur en geheel op maat van de klant. Het bedrijf richt zich met name op mensen die buiten kantoor werken.

De ROI van de producten is volgens Mobilis drie tot zes maanden, afhankelijk van het artikel. De hoes weegt circa vijfhonderd gram, ongeveer drie keer minder dan een normale laptopkoffer, en is water- en stofafstotend. Afhankelijk van de hardware kan er screenbescherming worden aangebracht om te voorkomen dat er water in de apparatuur komt.

Inmiddels maken zo’n 100.000 klanten gebruik van de hoezen van Mobilis.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven