Hybris ziet vraag naar multi-channel- en e-commerce-software groeien • Warehouse Totaal Ga naar hoofdinhoud

Hybris ziet vraag naar multi-channel- en e-commerce-software groeien


Hybris, specialist in multi-channel communicatie- en commerciesoftware, begint deze lente succesvol. Met een veertigtal nieuwe klanten, een uitbreiding naar Scandinavië en de Benelux, de opening van kantoren in Stockholm en Amsterdam, is Hybris zijn marktpositie actief aan het verstevigen. Hybris rekent op dit moment o.a. Adidas, Neckermann en Zavvi, voormalig Virgin Megastores, tot zijn vaste klanten.

PIM
“Er zijn bijna geen bedrijven meer die hun producten via één verkoopkanaal op de markt brengen”, licht Henk-Jan van der Weide, regional manager bij Hybris Benelux, toe. “Met de multi-channel communicatie en e-commerce-software van Hybris is het voor bedrijven mogelijk via verschillende kanalen producten te verkopen en te communiceren met de klant. Product Information Management (PIM) is de basis waarmee alle kanalen zoals online shops, elektronische en gedrukte catalogi, vanuit een centraal punt gevoed worden met informatie.”

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven