Hybris en Mediasurface bundelen krachten • Warehouse Totaal Ga naar hoofdinhoud

Hybris en Mediasurface bundelen krachten


Hybris, expert in PIM- en e-commerce, krijgt ondersteuning van een nieuwe partner. Dankzij de samenwerking met Mediasurface kan hybris zijn oplossingportfolio nu uitbreiden met webcontentbeheer. Deze combinatie maakt het mogelijk om uitgebreide productdata, omschrijvingen en media in verschillende formaten te onderhouden en beheren.

Door al deze informatie op één platform samen te brengen kunnen de data snel en volledig worden verstuurd naar geïntegreerde e-commerce en database publicatie-applicaties. Hierdoor zijn volgens hybris alle publicatiekanalen, zowel online als offline, altijd up-to-date.

Hybris logo     Mediasurface logo

Aanbod verhoogd
Mediasurface, gevestigd in Groot Brittanië, telt 200 medewerkers en is al vele jaren actief in Noord- en West-Europa en de VS. Ruim 500 verschillende klanten – waaronder Citigroup, ESPN, AstraZeneca en T-Mobile – vertrouwen op de oplossingen van Mediasurface om content te creëren, te integreren en te plaatsen op meertalige websites, portals, intranet en extranet. Ariel Lüdi, CEO van de hybris Group, is verheugd over het partnership: “Mediasurface biedt – als Europees leider op het gebied van Web Content Management (WCM) – duidelijke voordelen ten op zichte van andere leveranciers en heeft uitstekende oplossingen om complexe wensen van klanten te vervullen. We kijken uit naar veel interessante projecten en de nauwe samenwerking met het team van Mediasurface.”
Michel da Silva, sales manager Continental Europe bij Mediasurface, is al even enthousiast: “De samenwerking tussen hybris en Mediasurface verhoogt het aanbod van beide partners. De e-commerce expertise van hybris, samen met ons Morello WCM aanbod, biedt onze klanten een solide basis voor succes in e-business.”

Vereenvoudigd beheer
De centrale PIM-database van hybris, die gestructureerde productdata omvat, inclusief diverse attributen, heeft toegang tot Mediasurface’s Morello, met een vooraf gedefinieerde interface. Daar wordt de ongestructureerde informatie (bijvoorbeeld tekst, grafieken en beelden) uitgelezen en in het online verkoopkanaal ingevoerd, samen met de gestructureerde productdata. Deze methode vereenvoudigt het beheer van producten en productcategorieën. Daarnaast wordt ook de gedeelde creatie en het aanpassen van tekst en multimediadocumenten makkelijker. Handmatig databeheer is niet meer nodig en organisaties kunnen nu volgens beide partners profiteren van up-to-date en high quality content.

Hybris, expert in PIM- en e-commerce, krijgt ondersteuning van een nieuwe partner. Dankzij de samenwerking met Mediasurface kan hybris zijn oplossingportfolio nu uitbreiden met webcontentbeheer. Deze combinatie maakt het mogelijk om uitgebreide productdata, omschrijvingen en media in verschillende formaten te onderhouden en beheren. Door al deze informatie op één platform samen te brengen kunnen de data snel en volledig worden verstuurd naar geïntegreerde e-commerce en database publicatie-applicaties. Hierdoor zijn volgens hybris alle publicatiekanalen, zowel online als offline, altijd up-to-date.

Aanbod verhoogd
Mediasurface, gevestigd in Groot Brittanië, telt 200 medewerkers en is al vele jaren actief in Noord- en West-Europa en de VS. Ruim 500 verschillende klanten – waaronder Citigroup, ESPN, AstraZeneca en T-Mobile – vertrouwen op de oplossingen van Mediasurface om content te creëren, te integreren en te plaatsen op meertalige websites, portals, intranet en extranet. Ariel Lüdi, CEO van de hybris Group, is verheugd over het partnership: “Mediasurface biedt – als Europees leider op het gebied van Web Content Management (WCM) – duidelijke voordelen ten op zichte van andere leveranciers en heeft uitstekende oplossingen om complexe wensen van klanten te vervullen. We kijken uit naar veel interessante projecten en de nauwe samenwerking met het team van Mediasurface.”
Michel da Silva, sales manager Continental Europe bij Mediasurface, is al even enthousiast: “De samenwerking tussen hybris en Mediasurface verhoogt het aanbod van beide partners. De e-commerce expertise van hybris, samen met ons Morello WCM aanbod, biedt onze klanten een solide basis voor succes in e-business.”

Vereenvoudigd beheer
De centrale PIM-database van hybris, die gestructureerde productdata omvat, inclusief diverse attributen, heeft toegang tot Mediasurface’s Morello, met een vooraf gedefinieerde interface. Daar wordt de ongestructureerde informatie (bijvoorbeeld tekst, grafieken en beelden) uitgelezen en in het online verkoopkanaal ingevoerd, samen met de gestructureerde productdata. Deze methode vereenvoudigt het beheer van producten en productcategorieën. Daarnaast wordt ook de gedeelde creatie en het aanpassen van tekst en multimediadocumenten makkelijker. Handmatig databeheer is niet meer nodig en organisaties kunnen nu volgens beide partners profiteren van up-to-date en high quality content.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven