Een belangrijk voordeel van Service Made Simple is de uitgebreide dekking. Binnen het programma worden apparaten gerepareerd door gespecialiseerde Honeywell-technici. Zij bieden dekkende reparaties voor alle problemen als gevolg van normale slijtage en onopzettelijke schade. Alle onderdelen en arbeidskosten zijn hierbij inbegrepen. Daarnaast garandeert Honeywell retourzending van het apparaat binnen drie dagen na ontvangst. Een nachtelijke verzending zorgt dat de apparaten de volgende dag terug zijn om snel weer volledig ingezet te worden.
Onderhoud
Aanvullend onderhoud is ook een integraal onderdeel van het programma. Hierdoor worden alle apparaten die binnenkomen voor reparatie, indien van toepassing, voorzien van technische aanpassingen zoals firmware upgrades, zonder dat hier kosten voor berekend worden. Service Made Simple is beschikbaar in drie- en vijfjarige programma’s afhankelijk van de standaard garantie van het product. Kijk voor meer informatie over Honeywell Imaging and Mobility op http www.honeywell.com/aidc of bel met +31 (0) 40 29 01 600