Gefco werkt aan nieuwe uitstraling • Warehouse Totaal Ga naar hoofdinhoud

Gefco werkt aan nieuwe uitstraling


Logistiek dienstverlener Gefco is bezig zijn ‘visual identity’ te verbeteren door alle vestigingen een frisse, goed zichtbare en herkenbare uitstraling mee te geven. De operatie wordt gecombineerd met de introductie van Gefco’s nieuwe slogan: ‘Logistics for manufacturers’.

Het hele proces is begin 2007 gestart met het logistieke platform in Le Havre. De volgende stap werd genomen in Casablanca (Marokko), gevolgd door Fahy en Courgenay in Zwitserland. Madrid en Moskou zijn aan het einde van het jaar aan de beurt. Doel van de hele operatie is Gefco een nieuwe uitstraling te geven op een internationaal vlak.

Global Design Plan
Het proces maakt onderdeel uit van het Global Design Plan van de onderneming. Dit programma heeft als doel de herkenbaarheid van Gefco te vergroten met richtlijnen voor vormgeving die de oorspronkelijke waarden van het bedrijf weergeven. Hiermee wil Gefco haar profiel aanscherpen als een moderne, dynamische en internationale speler met dienstverlening voor productiebedrijven.

Ambitie
De ambitie van het bedrijf is de verdere ontwikkeling van de logistieke en transport business voor internationale klanten. De geselecteerde vestigingen lopen hierin voorop en vormen daarmee een belangrijk onderdeel van de promotie voor het bedrijf. De zichtbaarheid vanaf de weg wordt verhoogd, en bezoekers zullen beter hun weg weten te vinden dankzij de informatiezuilen in vijf talen buiten het gebouw. De ontvangstruimte is aangepast en kent nu aparte ruimtes voor bezoekers en chauffeurs. Het resultaat van deze doordachte aanpak voor toegang is volgens Gefco een afspiegeling van de toegevoegde waarde die de klanten van het bedrijf mogen verwachten.

Veelzijdig aanbod
Gefco is onderdeel van de Groep PSA Peugeot Citroën, en maakt deel uit van de tien grootste Europese groepen voor transport en logistiek. Met een omzet van € 3,2 miljard in 2006 is het bedrijf vertegenwoordigd in meer dan tachtig landen, die samen 85% van de wereldhandel vertegenwoordigen. Het succes dankt Gefco vooral aan een geïntegreerd netwerk en een veelzijdig aanbod (weg, spoorweg, zee, lucht). De drie domeinen waarin het bedrijf specifieke expertise heeft, zijn distributie en voorbereiding van voertuigen (Automotive), expresse vervoer en goederentransport over de weg (Network) en vrachtvervoer en logistiek via zee en lucht (Supply). Wereldwijd heeft Gefco vierhonderd vestigingen Het bedrijf focust zich op de zones: Europa, Azië en Zuid-Amerika en is sinds 1971 actief in de Benelux.

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven