Flat screens versnellen reactietijd monteurs • Warehouse Totaal Ga naar hoofdinhoud

Flat screens versnellen reactietijd monteurs


Dankzij de invoering van TomTom WORK en drie grote 32”Flat Screens op de serviceafdeling, is de reactietijd van de Still servicemonteurs met ruim 10 procent verbeterd. De schermen tonen continu de exacte positie van de servicebus van de monteur, zodat de planning de dichtstbijzijnde specialist naar een spoedgeval kan sturen.

Inzichtelijk
Informatie die vroeger vooral in het hoofd van de servicecoördinator beschikbaar was, is nu direct inzichtelijk op drie grote LCD schermen met een beelddiagonaal van 81 cm. Alle ruim honderd mobiele servicemonteurs zijn te herkennen op de landkaart die het scherm weergeeft. “Voor een optimaal overzicht  komt elk scherm overeen met een regio in het land”, vertelt servicemanager Wim de Vries. “Noord, Midden en Zuid, de zes coördinatoren kunnen op basis van werkelijke informatie direct zien of een monteur beschikbaar is en hoe lang het zal duren voor hij op de plaats van bestemming is. Voor klanten met een spoedgeval is dat vaak essentiële informatie.”

TomTom WORK
Het nieuwe systeem is sinds begin dit jaar actief en gebaseerd op de navigatietechnieken van de TomTom’s die in elke bus zijn geïnstalleerd. Dankzij de nauwkeurige informatie en navigatie is de monteur gemiddeld 10 procent sneller ter plaatse en kan er zelfs regio-overschrijdend slim op storingsmeldingen worden gereageerd. Via de beeldschermen maakt Still tevens de andere prestaties, zoals klanttevredenheid en servicekwaliteit, van haar dienstverlening inzichtelijk voor de servicemedewerkers. Hierdoor kan men eventueel bijsturen als daaraan behoefte mocht bestaan.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven