Marktnieuws

Nog 34 dagen en dan is het zover: het online event ‘Warehousing in een nieuwe tijd’. Een van de sprekers op 4 maart is Adam Hall, directeur sustainability bij de Internet Fusion Group (IFG) in Groot-Brittannië.

Online retailer IFG beheert meerdere outdoor sportmerken, voor onder andere surfen, paardrijden, wintersport en wandelen, en heeft duurzame logistiek hoog in het vaandel staan. 

Directeur Hall stond aan de wieg van het plasticvrije warehouse. Hij heeft ervoor gezorgd dat IFG een van de meest ecovriendelijke warehouses in Groot-Brittannië heeft en het behoort zelfs tot de duurzaamste distributiecentra van de wereld.

Wat is het geheim van Adam Hall? En wat kunnen we leren van de visie en aanpak van IFG? 

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven