Marktnieuws

Bleckmann gaat de logistiek verzorgen voor Karl Lagerfeld, het modehuis dat is opgericht door wijlen Karl Lagerfeld, voormalig modeontwerper, kunstenaar en fotograaf. 

Bleckmann stelt in zijn distributiecentrum in Enschede 6.000 vierkante meter beschikbaar om de klanten van Karl Lagerfeld in 45 landen te bedienen. Jaarlijks zal de logistiek expert miljoenen stuks goederen voor het modemerk verwerken. 

Na een vlotte implementatie van de logistieke oplossingen werden de eerste uitgaande zendingen al verwerkt in januari van dit jaar. Met het partnerschap hoopt Karl Lagerfeld sneller te kunnen reageren op dynamische marktveranderingen en zijn activiteiten nog duurzamer uit te kunnen voeren. 

Geen geheimen voor Bleckmann

Siebrand Wiltjer, Sales Manager bij Bleckmann: “We kennen de markt waarin Karl Lagerfeld opereert als onze broekzak en weten waar de behoeften van de klant liggen. We zijn in staat het logistieke proces hierop aan te passen, of het nu gaat om groothandel, eigen detailhandel of B2C-kanalen. De aansluiting is perfect en we zijn erg blij dit high-end merk aan ons portfolio toe te kunnen voegen.”

Logistiek naar hoger niveau

Timothy Dreijer, Senior Vice President Retail & Operations bij Karl Lagerfeld: “We zijn ervan overtuigd dat deze nieuwe samenwerking met Bleckmann onze logistieke prestaties naar een hoger niveau brengt door verbeterde klantenservice, tijdige levering, hogere efficiëntie, nauwkeuriger voorraadbeheer en een hogere reactiesnelheid. Bovendien legt het de basis voor meer samenhangende en consistente omnichannel-operaties.”

Inschrijven nieuwsbrief

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven