Marktnieuws

We leven in zorgelijke en bijzondere tijden. Desalniettemin wil BYD Europe zijn klanten geruststellen na het doorvoeren van interne maatregelen om zo de dagelijkse bedrijfsvoering te verzekeren na de uitbraak van het coronavirus.

Klanten die gebruik maken van elektrische bussen van BYD, kunnen rekenen op de volledige steun van BYD’s afdelingen klantenondersteuning-en aftersales. Dit is met name belangrijk voor die partners die het vervoer verzorgen van mensen met cruciale beroepen, zoals bijvoorbeeld de zorg.

BYD zorgt dat de levering van onderdelen op niveau blijft en zet serviceteams in op locatie wanneer dat nodig is. Uiteraard zijn alle noodzakelijke veiligheidsprotocollen geïmplementeerd en worden deze streng nageleefd. Ook voor BYD’s heftruckdivisie blijven de afdelingen klantenondersteuning en aftersales operationeel, ondersteund door een dealernetwerk in heel Europa.

BYD-vorkheftrucks blijven een cruciale rol spelen in de logistieke keten tijdens de COVID-19-pandemie, met name voor supermarkten en farmaceutische bedrijven. Het kantoorpersoneel van BYD heeft het advies van de Nederlandse regering opgevolgd en werkt vanuit huis. Ook wordt gehoor gegeven aan de oproep om voldoende onderlinge afstand te bewaren, waar nodig wordt tijdens de dagelijkse werkzaamheden met collega’s, partners en klanten gebruikt gemaakt van online communicatiemiddelen.

Het bedrijf heeft alle niet-noodzakelijke zakenreizen en persoonlijke ontmoetingen tijdelijk stopgezet. Veel promotionele en sociale evenementen zijn geannuleerd of verplaatst naar later in het jaar.De voertuigproductie in BYD’s fabriek in Hongarije loopt weliswaar door, maar in een lager tempo, terwijl de situatie bij de exportfabriek in Hangzhou, China, voortdurend verbetert waardoor de levering van producten uit een aantal BYD-fabrieken kan worden gegarandeerd aan klanten in bepaalde markten, zij het met minimale vertragingen.

BYD’s onderdelendistributie blijft operationeel en hoewel vertragingen bij grensoverschrijdend transport onvermijdelijk zijn, volgt BYD dagelijks de beschikbaarheid van onderdelen, informeert het zijn klanten daarover en zorgt het merk ervoor dat de voorraadniveaus en leveringsfrequenties worden gehandhaafd.

Ook de contacten met klanten over sales en service gaan gewoon door, zij het vanuit huis. Het hoofdkantoor van BYD Europe in Schiedam, Nederland, is momenteel gesloten en zal de deuren weer openen zodra dat volgens de richtlijnen van de relevante gezondheidsinstanties en de Nederlandse overheid weer mogelijk is.Na de recente aankondiging van de start van een speciale productiefaciliteit voor medische gezichtsmaskers en handontsmettingsmiddel, maakt BYD deze producten beschikbaar voor overheden, werknemers en klanten om zo gezamenlijke het coronavirus te bestrijden.

Isbrand Ho, algemeen directeur van BYD Europe, heeft klanten, partners en werknemers geschreven en hen gerustgesteld dat de bedrijfsvoering ook tijdens de coronapandemie niet in gevaar komt. “De komende weken en maanden zullen een uitdaging zijn voor ons allemaal, maar we zijn een sterk, vindingrijk bedrijf en we zijn volledig toegewijd om de veiligheid van onze werknemers te garanderen, zoals we er ook alles aan zullen doen om onze klanten de service te bieden die zij van ons verwachten. Natuurlijk zal niet alles gaan zoals voor de pandemie – dat kan ook niet – maar we hebben de capaciteit om essentiële diensten aan onze klanten te blijven leveren. De hele BYD-familie zet zich daarvoor in. Bovenal roep ik iedereen op om aan zijn veiligheid te denken. Stay safe.”

Meer informatie: BYD Europe

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

x
Mis niet langer het laatste nieuws

Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.

Inschrijven